Известие

Collapse
No announcement yet.

Казанче за течност на чистачките и въпрос за скоростен лост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Казанче за течност на чистачките и въпрос за скоростен лост

    Казанчето за течност за чистачките ми сълзи и си купих здраво.Въпроса ми е как точно се сваля старото, защото е доста обемно и не мисля, че ще излезе от мястото си без да сваля нещо друго.
    Втория ми въпрос е относно скоростния лост.Когато е на скорост има лек луфт на ляво и на дясно.Какво се сменя за да се оправи това.Мерси !
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
    Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
    Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

  • #2
    Луфта вероятно се дължи на разхлабени болтове на целия механизъм на лоста, стягането е доста играчка и ще ти трябва канал да държиш контра отдолу, свали маншона и виж какво е положението, понякога се чупи там, казанчето май излизаше като свалиш колелото и подкалника
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Колега, голям чанч е слагането и още повече поставянето, но с "б*бата, м*мата" става. Много много внимавай при свалянето да не счупиш моторчето, което е на казанчето. От времето пластмасата става крехка и се чупи. Успех
      Белисимата 156 1.8ТС 1999г.

      Comment


      • #4
        За скоростният лост. Сваляш коженият маншон на скоростния лост, махаш гумата, която покрива механизма. Проверяваш пластмасовата втулка в дясно (в единия край на планката) дали е там, или се е измъкнала.
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Снимката от този пост е на скоростния ми лост
          http://clubalfaromeo.com/forum/showp...0&postcount=14

          Тази тел намирам там ....Като я купих ми казаха, че е нямала скорости(не са влизали) и я оправили по някакъв начин.. Явно начина е тел ф3
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 1998 LPG -ex
          Fiat Tempra 1.6 i.e LPG - 227 000 km - scraped
          Lancia Lybra 2.4 JTD 03' 150 hp

          Comment


          • #6
            Така беше и при мен, конзолата се е спукала и с тази тел са я стегнали за да не се мести на дясно щифта, на който е закрепена планката с пластмасовата втулка. Здрава конзола е около 40 лв. без труда. Аз една година карах със счупена конзола, която беше здраво стегната с дебела свинска опашка и обилно залята с епоксидна смола, за да не се размества. Съветът ми е да я смениш със здрава, а не някой път да се наложи да сменяш скоростите със заклинена отвертка.
            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

            Comment


            • #7
              Имам здрав механизъм ако на някой му трябва...

              http://lub0red.snimka.bg/automobiles...08916.33130975
              sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
              ALFA ROMEO 2.0JTS ex
              ALFA ROMEO Crosswagon Q4
              Продавам Алфи на части!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Subsense Покажи съобщение
                Снимката от този пост е на скоростния ми лост
                http://clubalfaromeo.com/forum/showp...0&postcount=14

                Тази тел намирам там ....Като я купих ми казаха, че е нямала скорости(не са влизали) и я оправили по някакъв начин.. Явно начина е тел ф3
                Ами затва слушай по-старите дето са карали Москвичи и Жигулита, че без чук и тел в багажника не се тръгва.
                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                Comment

                Working...
                X